torsdag 17 maj 2012

En hemlighet....

...som jag äntligen kan dela med mig av!

Ett nytt samarbete som legat lite på vänt då en del saker skulle klaffa först. Nu är det klart! Jag ska till min stora lycka samarbeta med inredaren Anna Huss. Vi hade ett möte för några veckor sedan. Anna kontaktade mig genom min blogg (är det klokt!).

Anna arbetar med inredningsstyling både på kända möbelvaruhus och mindre butiker runt om i världen. Hon har arbetat för IKEA, Carpe Diem och Lisbeth Dahl för att nämna några. Hon är även med och stylar inför matfotografier och bilder till inredningstidningar. Det är här jag kommer in i bilden. Anna vill att jag ska fotografera till henne på dessa olika uppdrag! Det är så spännande att jag inte riktigt kan greppa det. Jag är så fantastiskt glad och ser fram emot denna utmaning med stor glädje.

Samtidigt vill jag och Anna passa på att efterlysa just ditt hem (eller om du har någon vän med det där lilla extra)! Vi söker hem som passar i ett inredningsmagasin, hem med unika detaljer, stilsäkerhet, ett speciellt läge, en härlig trädgård, ett hem som tilltalar inredningstokiga Sverige och Danmark… Är det du eller kanske en vän till dig?

Jag vet att ni är många där ute med fantastiska hem!
Så vill du eller någon annan synas i nästa inredningstidning?
Tveka inte att maila mig: 

Ha en härlig torsdag fina läsare!

Kram T


Bilderna kommer från ett fint hus som Magnussons har i Viken.

6 kommentarer:

  1. Grattis =) Så skoj!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Grattis :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis.! Vad roligt för dig :)

    SvaraRadera
  4. Men så roligt, stort grattis!!! Ni kommer att uträtta stordåd tillsammans. Kanske behöver du en assistent någon gång... Jag ställer upp gratis!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Helt suveränt!! Inte ett dugg förvånad - du har talang och det ska du använda. (lite avundsjuk... :-))Bra jobbat! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad roligt, grattis! Kram

    SvaraRadera